Friday 13 January 2012

hari aniversary ke 6

14/1/2012
14/8/2011-14/1/2012
teringat lagi blew dye melamar aq jdi teman idup dye dlu...mase bulan puasa..selepas isyak..14.8.2011 pukul 8.45 mlm..dye ckp mcm niew..saya fadhli izhar bin zahari ingin melamar siti noor afidah binti azhari sbg teman idup saya saat saya senang @ susah..saya xkan tinggalkn dye..pas2 dye nyanyi lagu kita ditakdirkan jatuh cinta...mase 2 aq rase mcm duk kt ats awan.bahagia sgt2...aq pun ckp la..saya terima awk dengan smua kelemahan awak tp awk kena janji yg awk xkn tinggalkan saya wlaupun sesaat...dye ckp..saya terima..start ari 2 la hubungan kami mula disulam dgn bunga2 cinta..indahnye saat tu..tp kini..tinggal kenangan utk aq ingati...mcm lagu saleem 2 la,,tinggal kenangan...kpd awk..terima kasih sbb dh bg pluang utk sy mencintai n ase dicintai oleh awk..fadhli izhar

No comments:

Post a Comment